Amningsbh...

... är ju också ett makalöst elände till att hilla in sig! Har suttit den senaste halvtimman och försökt få rätt på det ena bh-bandet som var toksnurrat. Kan det bero på vissa stressmoment som uppstår emellanåt vid amningsstunden?

Lillsnuttan var så gosig ikväll och snackade och tjoade en massa efter att vi kom hem från A. Trevlig omväxling eftersom hon annars har en viss förmåga att vara rejält pissed från 17,30 tills det är sängdags. Var det turen i tvättstugan som var så underhållande eller? Hon hittade sina fötter när jag höll på i tvätten nämligen. Ser så mysigt ut när hon lyfter upp benen och kollar in de små fossingarna. Hon har även börjat dra upp benen som en liten apunge när man håller henne i händerna och lyfter upp henne. Det är sååå roligt för hon bara flinar när hon hänger i luften och sen tar hon emot med fötterna mot min mage. Hmmm, svårt att förklara detta märker jag.

ÄNTLIGEN! Åkte Elisabeth ur Let´s Dance. Allt annat hade ju varit skandal, jag tyckte inte hon var så underhållande i alla fall, även om hon bjöd på sig själv.

Åter till tvätten (dock utan snutta)...


Kommentarer
Postat av: MammaRussin

god morgon..:)



vad kul att hittat hit för du har en jättetrevlig blogg.. och vilken söt nos tös du har.. ser riktigt charmig ut, gladfis...

så du hade större kids du å? min är född 93 och 94.. och jag skriver inte mycket om den i bloggen , de tycker det är lite "pinigt" att bli omskrivna i morsans blogg.. hihi.. men lilla stina gillar det..;) Tsss... vad fint du gör med och målar och fixar.. visst är det kul.. jag är prescis likadan..

var i vårt långa land bor du?



kramkram

2009-03-14 @ 07:29:59
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: MammaRussin

oj.. ja då har ni fullt hus ibland!! :) mysigt.. hur ofta kommer "storbarnen" ?? jag har mina varannan vecka.. funkar bra.. vi har haft så sedan 1997 då var de 3och 4 år gamla..:) nu är det så stora så de far lite som de vill mellan mig och pappan, mest är de här då jag bor i stan och han på landet.. :)



är det ok om jag länkar din blogg från mig?



kramkram

2009-03-14 @ 08:57:59
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0