Going on tour!

Då är vi snart på väg på vår lila "turné"! Sitter och väntar på att M ska komma hem och hämta oss så jag passar på att slänga in ett litet inlägg :) Matilda har varit duktig och hjälpt till att packa idag, men blev lite trött och passade på att vila i väskan en stund...


Jisses vad det blåser här idag. Uff, jag tycker ju inte om blåst! Hoppas att det inte är lika windy i Växjö som är första stoppet. Där ska vi dock bara spendera 1½ timme cirka så den tiden kan man ju slå ihjäl på ett café i värsta fall! Jag har dock tänkt mig en promenad... När M är klar med sitt möte i Växjö kör vi vidare till Jönköping där vi ska vara tills imorgon eftermiddag/kväll. 

Nu skäller Tjorvas på mig! Bäst att sluta... En bild till bara på gullungen!


Dagens outfit - huvjacka och byxor från PoP som vi fick av familjen "Skoghus" när Tjorven föddes

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, vilka underbara bilder på lillan både i resväska och tvättkorg;=) Haha

2009-03-18 @ 14:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0