Hemma och myser


Idag är vi hemma och myser bara. Det behövs det med! Goa lilla Matilda vill som vanligt att mamma ska inta förmiddagskaffet på golvet så min frukost nr 2 sitter vi just nu och käkar på golvet :) Vad säger ni om denna laddningen;)



Supersmarrigt!

Matildan busar runt på golvet här idag. Hon passade på att ta en lur i bärselen när jag städade så nu efter förmiddagsslurken är hon på bus och lekhumör, så det är tur att mamma är så rolig och sjunger och tramsar med henne :)




Nu ska vi ta och gosa någon timme på soffan sen i eftermiddag är det dags för utvecklingssamtal med Cajsa. Jag förväntar mig en stor skopa ovett eftersom vi är magiskt bra på att glömma gympakläder :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0