Kuckelurar på rummet

Då har vi spenderat vår första natt på hotell med Matilda. Det gick väl helt ok, hon sov i vagnen fram till två-tre (tror jag) sen fick hon komma över och boppa och boppat har hon gjort, en gång i timmen... *gäsp* Att hon sen tyckte vi hade sovit färdigt vid halv sex gör inte saken bättre. Så gissa om jag är trött nu och lilla M med.

Matilda fick duscha med mig idag (första gången det med) och det gick hur bra som helst. Lite halt och meckigt när man tvålade in sig, men skam den som ger sig! Så här glad var snäckan under morgonfixet!


Planen för dagen är att slappa på rummet så länge vi har lust (längst till 14 dock) Vi har placerat oss strategiskt i den ena bingen med dator och leksaker och tv för tillfället. Sen i eftermiddag ska vi ut och kolla läget i Jönköping. Det verkar vara superfint väder här idag så det blir nog bra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har utmanat dig på min blogg att skriva 8 sanningar om dig själv!

2009-03-18 @ 10:04:38
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0