Ooops I did it again!

Ja, vad ska man säga... Åkte till staden idag för att luncha med girlsen och i ett infall av duktighetsmani åkte jag ner lite tidigare för att jag skulle få röra på den stackars kroppen lite. Bra va? Jo men hej och hå! Var hamnar vi nånstans? Lilla Helsingborg kanske... och hoppsan PoP med! Givetvis hittade vi lite "välbehövliga" plagg som fick följa med hem *suck* Obotlig? Oooooh ja! Men fina grejer bidde det och hon blir ju tre månader imorgon... klart man ska få något nytt då;) Att tösabiten fick en docka igår räknas liksom inte... Kläder är ju nyttogrejer... :)


Nå, hur som helst. Lunchen var trevlig som alltid, det är så skönt att få en massa goda skratt med töserna och Åhléns veggiebuffé är hur god som helst! Me like! Dagen till ära hade Matilda på sig sina jeans från kusin Milo som passar lite bättre nu jämfört med förra veckan. Någon som växt tro? Hon blev supersöt i dem i alla fall:) Här är hon i samspråk med dockis.




Måste även visa en bild från igårkväll. Tala om total avslappning och jag undrar just hur länge till hon kan ha sin vagga...


Imorgon är det dags för bvc och spruta. Usch och fy... Tur att pappsen följer med. Det ska ju dock bli kul att se vad som hänt på tillväxtfronten. Efteråt är det besök hos Tyra myra;) Det ska bli trevligt värre! Vad får vi för något gott imorgon;) Sen på torsdag är det storfika som gäller i ugglehuset så nu ska J & E baka! Jag bara upplåter utrymmet *hihi* En vecka in action med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag gillar dockan och är nyfiken på vart ni köpt den? Jag vill köpa lite skoj leksaker till honom. Han försöker slita ner sakerna i babygymet och blir arg när det inte går!

Hoppas ni slipper en febrig tjej imorgon efter sprutorna!

2009-03-03 @ 18:19:14
URL: http://krabba.blogg.se/
Postat av: Mie och Milo

Hmm den däringa lusingtappen slukas snabbt tycker jag;-) Härlig bild när hon studerar dockan! Jag har också fundrat lite på att köpa en docka till Milo men har inte kommit så långt än, kanske finns någon i Ullared, dom har ju en hel del babyleksaker. Snickisarna sitter ju så gott som perfekt nu, hon kan nog ha dem ganska länge för jag tycker det är stor spännvidd på alla Polarns kläder, bra argument förresten:-)det kan du ju använda..hihi. gick det bra på BVC idag? Kram på er!

2009-03-04 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0