På förekommen anledning :)

Här är bild på nya hårfärgen som vissa önskat :) Givetvis kommer den att visas upp live med! So don´t worry, ni blir inte av med mig :D Fast den inte blev som tänkt är jag supernöjd, eftersom det var typ denna färg jag hade när jag och Micke träffades och resultatet av det mötet får ju givetvis också vara med på bilden. Lilla snäckan!



Idag drällde det in ett AdLibris-paket i brevlådan med Molly Mus-böcker till Tjorven. Sen har jag blivit förledd av en annan blogg idag som hänvisade till Lilla Max, besöket där ledde givetvis till shopping! Så nästa vecka får vi förhoppningsvis också paket :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snyggt hörru! vill oxå fixa frillen nu ju!

2009-03-06 @ 20:50:21
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Sandra & Tilda

Heeej =) Hoppas att allt bra med er.. Vi får ta och ses någon dag juh, ta en fika eller så.. =) Mie kan ju oxå vara med=) ha det bra !! kramar Sandra & Tilda

2009-03-07 @ 09:33:56
Postat av: Sofie

Snyggt!!

Cecilia gillar du att shoppa;)

2009-03-07 @ 10:18:32
URL: http://sofiesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0