Rosa, rosa, rosa och babysim

Idag har Matilda, hör och häpna varit jätterosa! Ni som känner mig vet ju att jag har liite svårt för babyrosa. Denna dressen tycker jag däremot är fin, den är så söt med sina förstärkta knän och muddar i annan färg. Matilda gillade också knäna :)



Söndag innebär ju babysim som alltid är mysigt. Här är ett litet dyk!



...och när vi inte dyker kan man ju passa på att ligga och flyta i en ring...



Efter babysimmet åkte vi till Annika och Jimmy och fikade. Annikan var så duktig och bakade kanelbullar när vi kom! Livsfarligt, speciellt efter simmet... det slank ner tre stycken här på denna fronten :S Inte bra, men jävligt gott!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack, vad kul att du gillade det!

Vad mysigt det ser ut att bada, ångrar att jag inte gjorde det med mina tjejer....

Va snyggt med svart matstol - det ska jag göra nästa gång de åker till mormor!

2009-03-15 @ 19:38:45
URL: http://jagedenjage.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

hallå...

här var det "omstylat" i bloggen va? ny header... fint..:)

vad kul och få se när ni badar.. vilken duktig tjej.. Vi har inte gått på baysim så det var kul och se ...:)



Jättefin overall, jag älskar ju rosa i alla nyanser..;)



Kram kram

2009-03-15 @ 21:02:56
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0