Sitter här på soffan...

... och andas ut! Har haft extra barn (kompisar till ungarna alltså) till höger och vänster hela helgen men nu har alla åkt hem och resten av familjen är iväg på diverse aktiviteter. Så lugnt och skönt! Matilda hänger för tillfället helt utslagen på min axel efter en liten slurk. Det har ju babysimmats idag så då är hon som regel lite tröttare resten av dagen. Det finns dock ingen garanti för att hon sover hela eftermiddagen, då kan man ju missa något ;)

Det är så mysigt att simma med henne, hon är så totalt avslappnad och verkligen njuter i vattnet. Att dyka med henne är inte heller något problem utan hon bara strålar som en liten sol. Det är superkul när man skickar henne under vattnet från den ena till den andra, för som hon strålar när hon kommer upp till en. Mysfia. En riktig liten fisk är hon.

Igår hade jag min första hudvårdsträff där min mamma och moster fick en galvanic spa-behandling. Bra objekt att göra på första gången så man inte behövde bli nervös. Det var dock inte så svårt så jag vågar nog göra det på fler sen. Fick sålt lite produkter med och hoppas på fler kunder inom kort :) Måste bara träffa A och/eller I så vi får lagt upp mig som distributör, svårt att sälja annars ;) 

Kommentar angående Andra chansen: YES!!!! Tack och lov att Caroline af Ugglas gick vidare. Jag håller på henne i finalen!

I morgon kommer my girls hit och käkar laxburgare och couscous-sallad. Mmmm, gissa om det är gott!

Nu ska jag mysa vidare med min lilla pärla. Kanske jag följer hennes exempel med och stänger ögonen en stund. JAG TÄNKER INTE STÄDA IDAG!!!!!! Kanske måla lite spjälsäng eller tripp trapp-stol sen. Vi får se vad vi gitter!

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Ja det är skönt att bara vara själv med dom små ibland, så kan t o m jag känna efter en helg och då har jag bara maken omkring för det mesta:)



Ditt hår såg snyggt ut och bra att du blev nöjd nu när det blev lite tok kring blekningen.



Nu har jag nog inte råd med hudvårdsprod. efter denna turen..hihi..men snart så:)

Kram

2009-03-08 @ 17:34:16
URL: http://miemilo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0