Söt som en polkagris!

Idag har vi sluppit kräkningar tack och lov! Så idag kunde vi använda kameran igen. Den fick vila igår eftersom jag inte ville riskera att få en kaskadspya över den! Dagens outfit består av randig body och byxa från Molo. Hon ser ju nästan ut som en liten polkagris i det! Mamma tycker givetvis att hon är lika söt som en med :D 


Gillar den lilla plutminen här :)


Här provar hon sin stol igen efter att jag sänkt sitsen. Blev betydligt bättre, så jag gjorde om den andra stolen till gunga istället, vilket förhoppningsvis minskar snubbelrisken med! Det snubblades rejält över benen när den stod vid matbordet kan jag säga... Ett tag var det på tal om vi skulle skaffa avspärrningsband och sätta upp runt den ;)


Gungeligung!
Jag kan inte hjälpa det, jag gillar denna stolen skarpt eftersom den funkar i så många läge.

Kommentarer
Postat av: Mie och Milo

Ja vi ses på samma ställe. Ska bara förbereda lite på Milo som har fått hosta och trånga luftrör idag, blir han sämre så får jag stanna hemma.



Fina bilder allesamman du har lagt in.

Nu ska vi gå och nanna för här är det sirap i hjärnan just nu:)

2009-03-22 @ 21:39:27
URL: http://miemilo.blogspot.com/
Postat av: MammaRussin

en mycket söt polkagris!!! :)

2009-03-23 @ 08:24:51
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Sophie

Så bra hon sitter i sin stol;=) Är det en stokke eller brio, eller kanske nåd annat??! ;=)

2009-03-23 @ 22:54:21
Postat av: Jennie

Oj den var annorlunda!! Är det ett hemma bygge?

2009-03-25 @ 09:54:01
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0