Åååååh

Vad vi hade det mysigt igårkväll. Vi satt ute hela kvällen och drack vår skumpa och pratade en massa om stort och smått.

Men åååååh vad den där champagnen steg mig åt huvudet... Det är inte mycket det fina tål inte! Jisses som jag babblade! Natten sen har väl inte varit den mest optimala heller, då cellerna i lilla huvudknoppen tyckte att det var lämpligt att möblera om där inne eller nåt. Ja, lite småont i skallen har jag haft. Nu är det bara i min högra hand det spökar lite, ring och lillfinger är lite lätt bortdomnade för tillfället men det kan nog återställas med att balansera upp vätskenivån igen. (Varför drack jag inte en massa vatten igår? Man slipper ju sånt här då!)

Lilla söt kom över halv fem imorse så det har varit en bra natt i att-få-ha-sängen-för-sig-själv-avseendet. Sen sov vi minsann vidare till åtta och när hon vaknade så var hon som vanligt en liten solstråle. Just nu ligger hon och skäller på lillprins Bus i Labangymmet så det börjar nog bli dags för lite mat här!

Hade ni också en bra kväll igår? Någon som fick sett en majbrasa?

Kommentarer
Postat av: Susan

Hehe....ja, lite vatten igår hade kanske inte skadat:P men gött kan jag tänka mig att det var=)



Hoppas att ni får en bra dag idag.



Kramar

2009-05-01 @ 09:04:58
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Nix, ingen brasa här.. Eldningsförbud ju.. Men valborg e inget att fira, det räcker att man få vara med sina nära & kära sen kan man skita i brasan =)

2009-05-01 @ 11:37:02
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi låter som om ni hade en toppenkväll precis som det ska vara :) Här var vi hemma o tog det lugnt i byn med majbrasa där då jag laddar för partaj på lördag :D hihi

Ha en fin dag, kram Jenny

2009-05-01 @ 15:25:54
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Vi hade majbrasa hemma på gården vi =)



2009-05-01 @ 19:21:35
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0