Bara blogg idag typ!

Var ju tvungen att flytta runt lite i kategorierna nu ikväll och göra en ny om graviditeten och förlossningen. Tycker det är så kul att läsa om tidigare händelser och sen är det ju helt otroligt hur fort tiden har gått. Från denna frustration över den lille okända varelsen som huserade i magen och inte ville komma ut, till att ha en 5-månaders Matilda! Otroligt! Love my blog, den hjälper mig att minnas!

Vad har annars hänt här ikväll? Nja, inte så mycket. Matilda var lite orolig och kom inte i säng förrän vid nio efter ytterligare en omgång boppning. Hon har ju varit väldigt mammig idag och bara varit nöjd när hon fått vara nära. Ny utvecklingsfas på g tro? Får nog rådgöra med "my holy book of motherhood" Växa och upptäcka världen en runda igen. Jag har för mig att där är en period när de är mellan 22-29 veckor typ och det är ju där vi befinner oss... Matilda är 22 veckor nu.

K kom och hämtade Cajsa ikväll så nu har vi inga stora barn denna helgen. Känns som det var ett tag sedan faktiskt, men det är inte som vi hinner med en massa mys för det inte. Imorgon är det konfirmation som gäller och sen får Micke ta tag i båten så vi kan få sålt den någon gång.

Hoppas hoppas hoppas att vi får fint väder imorgon. Jag vill ut och gåååå! Men f-n inte om det blåser och regnar, jag har nämligen inga "bra kläder" för sånt väder...

Nanna? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Susan

Ohh...du påminde mig om att jag skulle lägga in Eliotts förlossning på bloggen då den har försvunnit. Thanx;)



Kramar

2009-05-09 @ 07:08:23
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj va finnt det blir!:) Jag gillar när det är massa nyttighetr i smoothisarna och när de är heta så drar de ju dessutom igång ämnesomsättningen och det gillar jag.;)



Hoppas dagen blir super nice!;)



Kramar Ma

2009-05-09 @ 14:12:16
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas ni fått fint väder så ni kan vara ute o pyssla i dag, kram Jenny

2009-05-09 @ 15:53:29
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0