Gårdagen

Hej alla mina vänner. Tack för era kommentarer i samband med vår lilla vovves bortgång. Jag orkade inte skriva igår utan flydde hemmet istället för att slippa se hennes saker och på kvällen somnade jag vid halv nio ungefär. Helt färdig. Idag känns det lite bättre och jag har plockat undan hennes grejer som var här inne och satt ut dem på uterummet. Kan inte förstå riktigt än att hon är borta bara. Lilla, lilla vovven vad vi saknar dig!

Igår flydde jag som sagt till stan en runda där my sweet flicks mötte upp och tröstade mig. Jag passade på att köpa present till lille far och sen tog vi lunch OCH en fika på Wayne´s. Jag tog en stor latte och oj vad den var stor! En hel jäkla balja! men gott var det och en morotskaka bidde det till med. Precis vad en lissen tös behövde. När vi sen traskade rundor kom A på att hon skulle in och säga hej på sitt jobb, en brud och festklänningsbutik... Hur tror ni det slutade? Jodå! Jag hade ju egentligen bestämt mig för att jag skulle ha svägerskans klänning (om jag lyckades bli så smal dvs) men hell no! Igår hittade jag MIN klänning! Till ett superbra pris med så jag är så lycklig över den. Ska ner och betala den idag:) Den satt så himla bra redan så det kommer bara att behöva göras lite småjusteringar sen när det är dags. En väldigt enkel klänning i lite "sjöjungfrumodell", precis min stil och den kommer att passa så bra till cocktailparty-upplägget. Svärmors pärlor kommer att bli superfina till med så det är ju kul. Kommer dock inte att lägga ut bild på den här. Måste ju vara lite hemlig;)

Vi hade med andra ord en riktigt bra eftermiddag tillsammans med A & A och J & E. Tack flickor, ni är så underbara! När vi skulle hem velade jag lite fram och tillbaka om jag skulle gå eller åka buss eller bli upphämtad av M. Det slutade med att jag gick hela vägen hem. Passade ju bra så man fick rastat av sig den där morotskakan...

När vi kom hem låg Matildas regnställ i brevlådan och väntade! Snabba ryck må jag säga. Hon blev jättefin i det och fast det är ganska stort kan hon ha det då det är väldigt mjukt och lätt att röra sig i.

Liten söt i stort regnställ...
Köpt hos Lucky Little Me...



 


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Kan tänka mig att det är jätte jobbigt att mista sin vän! Men tur att man har sina vänner och familj omkring sig såna gånger :)



Spännande med en brudklänning. Hoppas att man får se bilder på den efter bröllopet? ;)



Och söt Matilda blev i sitt nya regnställ! Ser inte alls jätte stort ut och det är ju bra att hon har något att växa i...gillade absolut färgen på den!



Kramar

2009-05-20 @ 11:10:19
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Alltid jobbigt då en familjemedlem går bort så klart att det är tufft=(



Men kul att du hittade din bröllopsklänning=) När är det giftemål?



Många kramar

2009-05-20 @ 11:52:55
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hej vännen!

Tänkte tipsa om att jag startat igång en ny tävling http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/tavla-om-en-valfri-t-shirt-fran-rockefella.html :)



Kram

2009-05-20 @ 19:59:20
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma, husbygget och viktväktandet

Så söt hon blev i regnstället :) Kram Jenny

2009-05-20 @ 20:00:04
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: malin

Naaw, tötnos! :)



Men va spännande med klänningen! Va nyfiken jag blir! Hoppas man får se sen. :)



Glad att det känns lie bättre i dag.



Kramar Ma

2009-05-20 @ 20:52:12
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0