Grattis på mors dag!

Till alla supermammor därute, GRATTIS på vår dag.

Dagen i ugglehuset började bra med frukost på altanen i strålande solsken. Härligt! De stackars barnen som campade på gräsmattan tyckte kanske inte att det var så kul däremot. Undertecknad har nämligen lite svårt för att smyga emellanåt, så när jag bar ut Matildas matstol samtidigt som jag hade tösabiten på armen, väsnades det en del. Ooops då! Vad barnen kom upp i tid hihi. 
Men eftersom alla kom upp i tid idag hann vi med att få iväg en massa bråte till tippen idag. Ungarna var riktigt duktiga och slet i värmen, sen blev det grillad korv till lunch, vilket ungarna uppskattade till max.

16.00 (bip) var det tid att fira mors dag med våra mödrar på Tomatens hus. Mysigt och gott som alltid och med det bästa vädret man kan tänka sig för att sitta i en lummig trädgård på landet och käka smarrig tomatpaj. Det var mycket uppskattat av både min och Mickes mor som är de bästa mammor man kan tänka sig och alltid ställer upp för oss.

Hoppas att ni haft en lika bra mors dag som jag har haft med en massa kärlek runt er.

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Hanna

kikar in och passar på att tipsa om en nystartad tävling i min blogg!

http://hannaofsweden.blogg.se/2009/may/min-forsta-tavling.html

hoppas du vill vara med!



ha en fin måndag, kram kram!!

2009-06-01 @ 08:39:59
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Mie och Milo

Så mysigt ni hade det igår! och vädret var nog det bästa vi haft:) Idag blir det nog lika fint för det är vindstilla och sol.

MIlo har blivit mer förkyld igen och nu är jag trött på att torka näsa var 10.de minut:(



Vi vaknade kl 6 idag så här är redan dammsugit, startad diskmaskin och rengjord kaffekokare:) Nu sover Milo och jag segar vid lappisen:) en liten stund iaf.



kram och ha det gott idag!

2009-06-01 @ 08:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0