Jisses!

Det var inte mycket man han med i bloggvärlden igår! Ska försöka köra en snabb uppdatering här nu, men först!
Tadadadadada idag fyller min store lille påg 13 år! 01.53 på natten den 2/5 1996 kom han till mig efter 23 timmars värkar. Älskade ungen, tala om att det var kärlek vid första ögonkastet. Tänk TRETTON år...  hur är det möjligt, jag är ju bara 25;) Min store, store älskling fyller också år idag och har fått paket nu på morgonen. En ny portfölj, från Tiger, så jäkla snygg! Han blev glad för den med så jag är nöjd med mitt inköp. Fill har inte fått sin present än eftersom han är hos pappa och kommer senare idag.

Så, åter till gårdagen, Micke ville åka till Väla för att köpa present till moi, så vi for ut där. Jag följde med för jag ville ha lite nya kläder. Yeah right... De kläderna jag vill ha passar inte plånboken för tillfället. Grejen är att jag hade en massa superfina kläder innan jag blev gravid, i stl S.... Jag kommer inte att komma i dem igen, vilket i sig inte är någon katastrof. Problemet är att jag vill ha lika fina kläder igen och att de då inte är så billiga. Men det är väl bara att bygga upp garderoben successivt igen. Igår var det i alla fall katastrof och jag kände mig som världens fulaste men eftersom jag har världens underbaraste man gick det ju över igen.

På kvällen kom I & N en runda, trevligt värre. Vi hade köpt nya mikrofoner till Singstar med igår, så de var ju tvungna att invigas :) Jäklar vad vi skrålade, hellre än bra hihi och kul var det! N hävdade att han bara sjunger Delilah... hmmm eller hur! Han var ju helt i extas här hemma hihi.


Robbie Williams som inspirerar till tonerna här.... Ni ser likheten va ;)


Vi bjuder på ett gruppfoto på fåntrattarna med


Boysen sjunger Fernando...


Nu ska jag käka frukost här. Lär ha svårt att hinna med att blogga mer idag, kalas ikväll för Fille, Micke och moi ju, men ska i alla fall försöka läsa hos er när jag sitter och ammar.

Have a nice day peeps.


Kommentarer
Postat av: Mie m familj

Stort gratis till Fille och Micke, hipp hipp hurraaa!!!Du får allt vänta någon dag med din gratulation:)

Ni ser ut att ha haft en mycket trevlig kväll. Fernandobilden gillade jag, man kan riktigt se hur dom sjunger med inlevelse!



Idag blir det ÄNNU bättre väder känns det som! Skönt:)

Kram och ha en bra kalasdag!

2009-05-02 @ 09:36:58
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

GRATTIS till din son och gubbe som fyller år idag!

Kan tänka mig att ni kommer att kalasa hela dagen :)



Kram

2009-05-02 @ 09:38:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Stort grattis till sonen och mannen på födelsedagarna idag=)



Ser ut som om ni hade skoj igår;)



Kramar

2009-05-02 @ 10:49:26
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

Grattis till båda stora killarna... :) jisses så mycket kalasande ni får!! kul..



vilken kul kväll ni verkar haft det.. kramkram

2009-05-02 @ 11:42:13
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin med Filippa

Grattis till grabbarna!



Min Anton är också född -96, och hur jag kan ha en son på 13 år kan man ju fundera på ibland... jag är inte heller en dag äldre än 25 ;)



Kram

2009-05-02 @ 16:26:54
URL: http://filippalinnea.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Grattis till båda dina grabbar :)



Kram

2009-05-02 @ 18:29:28
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: malin

Oj va mycket fyllande!:) Kul ser det ut att vara. Fyller du oxå nu?

Näe, känns inte som att s är en storlek som kommer igen. Tur vi e snygga ändå!;)



Hoppas ni har en toppen myskväll!



Kramar Ma.

2009-05-02 @ 19:03:54
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0