Kväll och tid att sova

Så jag slänger bara in ett snabbt litet inlägg.

Har varit sååå låg idag, blir som regel det i samband med att M ska iväg på bortajobb (vilket han ska på torsdag). Sen är jag fortfarande ledsen över vovven med. Helgen gick bra när vi hittade på en massa men nu när vardagen är här igen är det ack så tomt. Trodde aldrig att jag skulle reagera så här starkt faktiskt.

Gjorde tappra försök till att muntra upp mig själv idag, genom att promenera och leka en massa med Matilda så hon har haft det bra i alla fall. Lilla snuttan, som jag älskar den ungen!

Antar att jag har en massa att läsa i era bloggar, men det får bli imorgon. Nu är jag för trött efter att ha kluddat i Photoshop de senaste timmarna! Japp, ny header IGEN!

Suss gott allesammans, tittar in hos er imorgon.


Dagens Matilda:
Body från Molo, byxor från Bombi Bitt och de söta små Nikeskorna!
Notera även den lilla blomman bakom örat :)

Kommentarer
Postat av: Susan

Va fint du gör här gumman=)



Hoppas att dagen idag blir bra.



Kramar

2009-05-26 @ 09:09:34
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: mamma russin

jätte söt header!!!

du håller på att bli ett proffs..:)



kul med utmanigen.. ska försöka hinna den sedan..:)

idag är jag ledig och ska ut i solen.. :) kramkram

2009-05-26 @ 09:32:22
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Erika

gu vad duktig hon är på att sitta :)

2009-05-26 @ 13:12:18
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0