Oroligt och ledsamt

Lilla vovven har fått åka till veterinären med en misstänkt magomvridning. Hon blev dålig igår när vi var ute och gick (tror jag skrivit lite om det innan) men vi tog det inte så allvarlig men nu har läget bara blivit sämre och sämre. Ingen ork, andas tungt, äter och dricker inte och är rastlös. Barnen är ledsna (ja jag med men jag försöker hålla mig lugn för deras skull) och oroliga för att hon ska dö. Är detta ett "straff" för att vi övervägde att sälja henne?
Fick precis ett sms från M att det blev riktigt akut, de tog henne direkt när de kom in och hon har tydligen slutat att andas en omgång. FAN!!!

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Stackars vovven!

Hoppas att hon blir bra och att ni får fortsätta att ta hand om henne nu när ni bestämt er för att ha henne kvar....



Håller tummarna för er!

2009-05-18 @ 22:50:11
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0