Torsdagkväll

Lugnet har nästan lagt sig över Ugglehuset. Micke är ute på after work och jag och mina två största sötnosar sitter och häckar i sofforna. Knoll och tott och lillan sover gott i sina sängar. På tv:n rullar "Jag är med i en japansk tv-show" Vet inte vad jag ska anse om det programmet mer än att det är totalt intelligensbefriat. Vilket i och för sig inte behöver vara fel alls ;) Ibland behöver det gå på sparlåga i lilla hjärnkontoret och då kan man ju titta på sånt.

Själv sitter jag strategiskt placerad i mitt lilla hörn med datorn i knät. Försöker pilla in en bild i sidan på Matilda med för tillfället, men jag och kodmallen verkar inte vara överens just nu. But I will win this battle aswell!!!!  Sen har jag ju två böcker att studera med ikväll en om GI och en sybok. Nu jädrar i havet ska vi producera kläder här... kanske... lite i alla fall. Åsså ska vi bli smaaala och fina med hjälp av GI-boken hihi.

Har haft en bra dag, full av kärlek till min fina familj. Vissa dagar fylls jag så till brädden av kärlek till la familia, idag är en sådan, även om jag alltid annars också älskar dem. Jag är så lyckligt lottad.

Nu ska jag fortsätta att bråka med kodmallen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aah! Jag ser att du vann, bilden är på plats!;) Fint!



Mysigt med love.



Kramar Ma

2009-05-08 @ 11:52:06
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0