Utmaning:)

10 FAVORITER

  • Dialekt: Skånska:)
  • Mat: Rökt lax med färsk pasta och stuvad spenat
  • Låt: Fear of the Dark, Iron Maiden
  • Film:American History X
  • Tecknad figur:  Mamma Mu
  • Sport: Får bli hockey
  • Komiker:  Özz kanske..
  • Veckodag: Fredag
  • Glassmak: Vanilj
  • Soloartist: Winnerbäck tror jag


9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör:Off
  • Tanke: Måste äta
  • Kläder:Plyschmjukisar och t-shirt
  • Bakgrund: Hem till gården (urrk)
  • Känsla: Hungrig
  • Tid: 12.07
  • Bästa sak: Min dator
  • Irritationsobjekt: En nerv i kläm i bröstkorgsregionen. GAHH


8 FÖRSTA

  • Bästa vän: -
  • Husdjur: Zebrafinkarna Hans och Greta 
  • Utlandssemester: Spanien
  • Piercing: Navel (om man inte räknar öron) 
  • CD skiva: Jiii kommer jag inte ihåg! 
  • Bil: Volvo 145 
  • Ord: mpa

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: Skolsköterskan
  • Mat: Flingor med mjölk
  • Dryck: Vatten
  • Biltur: Avlämning av sambon igårkväll 
  • Tv-program: Malou 
  • Spelad låt:  Kungens lilla piga (barnvisa)
  • Köpta klädesplagg: Mina nya fina jeans


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja, om man menar dejta först, bästa vänner sen. 
  • Brutit mot lagen: Hell Yeah ;) 
  • Blivit arresterad: Nop
  • Badat naken: Händer ofta... I badkaret ;)
  • Varit med på TV: Tror jag inte
  • Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Matte
  • Mat: Lever
  • Musik: -
  • Dryck: Likör
  • Djur: Räliga stora insekter


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: Sitter här!
  • Du gjorde igår kväll: Kollade tv och bloggmeckade
  • Du kan höra just nu: Att Matilda vaknat
  • Du inte kan leva utan: La Familia


3 PERSONER

  • Du kan berätta allt för: Min sambo
  • Du tycker om: Alla mina nära
  • Du inte gillar: Finns en del såna där falska människor som vänder kappan efter vinden...

2 VAL
  • Coca cola eller fanta: INGET AV DET 
  • Hund eller katt: Hund

1 ÖNSKAN
  • Just nu, att få sålt båten


Jag utmanar alla som finns i min lista över bloggar jag följer;)


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det är så spännande att se vad andra svarar på dom där frågorna :)



Tänkte också tipsa om en ny rolig tävling på min blogg: http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/fredag-och-tavlingsdags.html :)



Kram

2009-05-08 @ 13:52:38
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Katja

Antog utmaningen =)

2009-05-08 @ 22:16:30
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0